Friday, October 06, 2006

港足

最近睇報章,港足新聞佔到不少篇幅,總算係一件值安慰的事。

我記得我第接觸香港足球時,精工已經成為一個過去的傳奇,我睇的時候,係南愉的天下,無記錯,南華係用陳發枝拍巴貝利作箭頭,愉園就有"陰毒仁"梁能仁,梁帥榮鎮守後防。由於家父係南華fans,所以好順理成章,我都成為擁南一族。

作為南華fans,好習慣見到球隊橫掃香港球壇,所以之後東方皇朝的出現,每次對南華都輕取三、四蛋,感覺很難受,好似天國墮落地獄一樣,不過後來都漸漸都睇化,接受到南華唔再係球壇一哥的事實。再之後,就進入群雄割據的局面,快譯通好易通的加入,令到球壇已經再無一面倒的情況出現。

至於現場觀戰,多數都係睇賀歲盃為主,最記得當時去舊大球場,睇布拉加斯巴達對莫斯科斯巴達,相信有睇過的都記這場高質素的對賽,多年之後仍然為人津津樂道。至於球會級賽事,反而係比較後期,第一次入場支持南華,係小西灣球場新開不久,睇南華對星島,亦終於感受到球迷的威力,因為之前賀歲盃,全場都一面倒捧主隊,相安無事,但今次睇聯賽就不可同日而言,我剛巧坐在反南份子那邊,那幾位"中坑",全場粗口侍候,差不多南華所有球員的祖宗十八代都波及到,令到我都相當懼怕,連南華入波都不敢歡呼。

其後,接觸較多高水準外國足球,加上港足假波事件,令我覺得"受騙"而心灰意冷,曾謝絕了好一段時間的香港足球,係後來見到港足球員總算知恥近乎勇,開始比較有心作賽,先重新入場支持,但都只限於國際賽賽事,對球會級真的提不起勁了。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home