Tuesday, June 07, 2005

將歡樂建築在大家痛苦上...

我知我知,好多人見到呢個戲碼,就真係悶到想死,上網更加見到有人因為呢個戲碼,而鬧臭兩隊的球迷,但係我又真係覺得好開心喎,馬刺對活塞一直係我夢寐以求的決賽戲碼(第二係馬刺對溜馬),一直好想知道,究竟邊隊個盾硬淨0的,今次係一個好機會。

大多數人睇好馬刺可以4-1或4-2勝出,但係我又唔係好認同。馬刺西岸決賽令人錯覺得分能力都可以好強大,但係佢地對手只係太陽 -- 一隊防守不佳的球隊,因而錯覺馬刺進攻凌厲。我覺得,馬刺進攻直到現時為止,都未給予到我信心,Duncan那雙勞損的膝蓋、Parker & Ginobili 這對時靈時不靈的孖寶,還有他們飄忽的三分能力,怎樣看都是有點危。

相反,我覺得活塞的進攻穩定性頗強,而R. Wallace於拓荒者時代都展現出他對付Duncan很有方法,我記得曾有數據顯示Duncan對西岸一眾大前鋒中,以對著Wallace時積效最低,加上背後還有擅於協防的B. Wallace在伺機,絕對不比馬刺的"雙塔"遜色。

加上,兩隊教頭的師徒關係,可以預期大家對對方都很有認識,戰至第七仗的機會頗高。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home