Friday, December 17, 2004

分化

領匯事件越攪越大,婆婆話一定會上訴至終審法院,而房委會又希望縮短上訴時間,令到領匯可以如期上巿。看見搵錢大計大有胎死腹中之勢,特首董建華同財政司長唐英年都藉報章"發功",又話策劃今次訴訟的「幕後黑手」別有用心、「攪事」、「有政治動機」等等。

首先,利益申報,我有申請領匯,亦覺得今次係打救房委會的一個好辦法,不過我又覺得,房委會要法庭縮短原告的上訴時間係有點於理不合。首先,之前法庭接納訴訟,即係證明公屋居民係有理據,雖然最終都係敗訴,亦足以證明今次事件唔係無的放矢。所以,我覺得原告係應該要有足夠的時間去考慮上訴、申請法援等等,若果今次接納得政府縮短時間的要求,他日其他人都有權申請,到時豈不時會變得一團糟 ?? 好多人或許會質疑今次興訟係有政治動機,但係法治社會,就係要令到任何人,無論富貴貧賤,得有權得到平等的判決,亦係我覺得,法庭絕對要維持規矩,讓原訴人有28日時間申請上訴。

今次,特首及財政司在事件仍然運作的期間「出口術」,不單對解決問題無幫助,反而令到巿民覺得他們想藉輿論壓力,去向終審庭施壓,影響審訊的公平公正。而且,今次一班泛民主派的議員「阻人發達」,令到部份巿民不滿,一向視之為眼中釘的政府,唔多唔少都係想趁機"過民主派一楝",以"民意"打擊"民意"。咁樣做,其實都唔係咁過癮,本身呢個社會已經係分化中,富與貧、巿民與商家、官與民,都因為一連串如紅灣、西九、普選等問題,弄至各階層、各政黨不和、甚至分化,今次政府進一步令用民意打擊民意,我恐防會令到社會更加四分五裂,對於挽救香港,振興經濟等需要全民總動員的大方向,構成莫大的障礙。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home