Thursday, December 23, 2004

樽頸

我係一個好迷醉於文字魅力的人,好希望有一天能夠以一手流暢的文字,取代說話,抒發出我的千絲萬緒。可惜最近...其實都好一段時間,我覺得自己的文字功力實在是力有不逮,似乎去到一個樽頸位置,未能寸進。當我想無病呻吟時,稍嫌文筆不夠瑰麗 ; 當我想立論理據,又覺行文不夠條理分明,已經好長一段時間,無雕刻出一篇自己覺得滿意的作品。

我承認這個問題真的困擾了我好一陣子,我嘗試看更多的報章雜誌、亦有拜訪其他朋友的blog或個人創作,以提升自己的靈感,某程度上我開始寫blog都係想逼自己提升文字功力,可惜作用不大。先別論與其他央央名師作比較,就算很多朋友的blog,有的雖然只是談及一些生活小節,但文字地道有趣,令人閱讀時不禁會心微笑 ; 有的在討論大氣候大時勢,不單立輪確切,而且用字精準,真的令人可以從中得益,通通都可以令一些就算與作者風馬牛不相及的人,仍然有興趣追看。反觀自己的作品,我深信若非本人的親朋戚友,必定不會有興趣駐足觀賞。

究竟,我應該封"筆"一輪,替腦袋增增值、替手中筆加添多一點墨水 ; 抑或繼續寫、寫、寫,寓操於練,去磨練自己的文字功力呢 ??

3 Comments:

At 6:18 PM, Blogger sidekick said...

作家,我喜歡陳慧,
Blogger, 我喜歡思存、楚、zzlai、 看不開,
他們的文字很簡潔, 用字亦準. 他們的文章, 很少"依依呀呀啊啊, 亦少用感嘆號, 但感情, 依然流露.
我呢, 一日到黑, "好犀利呀!", "好有趣呀!", "好高興呀",
嘈喧巴閉, 吵吵鬧鬧, 成條傻仔咁, 真係... -_-

 
At 11:11 AM, Blogger G13 said...

陳慧我都有睇過,都幾好,不過王碧雲更加合我脾胃,妳都可以試試睇下佢0的作品。至於BLOG,我都幾鐘意zz,佢寫0既野雖然係唔關我事,但係佢用字真係幾靚,有時真係寫出左我想寫又寫唔出0既野,仲有好多blogger都好有可讀性,妳0個個部落格我都有睇架,好多好得意0既野學,遲下有時間都要請教下妳點樣整靚0的自己個部落格先得 ^_^

 
At 1:56 PM, Blogger sidekick said...

黃碧雲, 睇過一大篇, 但睇唔落好多, 因為太沉重, 我頂唔緊~~
個個提親我都淨係d 得意o野, 其實我都有感性o既一面o架~~ hahaha~~
唔好請教我, 自己睇晒"Blog關你事"d 文就得o架喇~
當然, 唔明就可以問囉~ ^o^

當自己的文字不夠美時, 我唯有從創意入手;
用多點離奇的字眼, 作多點跌宕的句式, 希望以型格突圍! :p

 

Post a Comment

<< Home