Friday, November 11, 2005

講飲講食 - 日本料亭

見到報章有PROMOTE廣告,價錢可以,於是就到此一試。

先講食物質素,壽司件頭比街外的細小,不過入口可以感覺到用料算新鮮,尤其是三文魚,很肥美很鮮味(可惜當時唔記得影相!),其他如北寄貝、赤貝等都不俗,係吞拿魚比較差,苦的~~~~除了壽司外,有不少小吃及火鍋,牛肉很薄很鮮,仲可以毋須落單便自動替你補充。小吃方面,吉列豬扒及炸蝦丸可以一試,唔好試天婦羅,我差點懷疑脆漿先係主角,蝦細小得可憐。

份量方面比較小巧,有好有壞,壞的是不夠痛快,好的是讓你有胃口試多點其他東西,不過小心,由於漏單的機會率會隨著時間而提升,所以最好第一輪"柯打"盡叫想試的,小弟正正身受其害,開頭無人時,食物很快到齊,之後人多了,第二輪的東西千辛萬苦才到了七、八成。

服務方面.......侍應們都算有禮,不特止,仲會有專人同你想科學堂添............

小弟: 「唔好意思,我想話俾你知,你地個冷氣原來係滴水喎」

經理一本正經、字正腔圓地回應: 「哦,係滴水的,呢個情況好正常,因為顧客食火鍋,熱空氣上升、令到冷空氣變為水珠...(下刪三百餘字)」

其實我真係想同佢講,我係讀理科的,我係知呢個原理的,我都唔係想投訴或者趁機撈便宜丫,我見佢地食物質素都ok,希望可以知會佢地一聲,等佢地可以改善下,我要求好高咩 ??

總括而言,以呢個promote價 ($150 一位,另加一)係值得一試的,不過只係去到月底,有心人要盡快,因為做返正價係$299,不太值。

地址: 九龍皇悅酒店2/F 日本料亭







0 Comments:

Post a Comment

<< Home