Monday, November 14, 2005

傳言

最近有傳言,呢個Blog 0既主人係一個御宅一族(又或者電車男,悉隨尊便喇),本來我相信謠言,係會止於智者,但係奈何,呢個傳言仍然好似細胞咁,作幾何級繁殖。

為左杜絕呢個傳聞,我決定就算我真係0係屋企,都唔開(為左防止有人抽我後腳,或者唔好話唔開咁極端,減少會適合少少)ICQ / MSN等可以洩露我行蹤的工具、減慢update Blog的頻率 (其實都已經相當慢...)、同埋唔0係新聞組出沒,希望可以令到傳言得到止息。

又,歡迎各位提供其他更有效的建議,就此謝過~~~

1 Comments:

At 11:45 AM, Anonymous Anonymous said...

或者我都有[一念之差],以为你是[goethe]的另一张脸,不用道歉的吧?
哈~,不用用到[杜絕]吧。 有傳言,证明有人对你有兴趣,不太坏。
(又,以上言论只是测试可否留简体字在贵站。)

 

Post a Comment

<< Home