Saturday, January 29, 2005

音樂 29/01



1. 終於聽左陶"吉吉"的新碟「天平盛世」,好明顯佢已經完全丟低令到佢成名的R&B,改走多元化的路線,風格同上隻碟「黑色柳丁」差不多,不過歌曲的搶耳程度就有所不及,或者咁講,新碟的質素唔能夠超越上一隻碟。主打歌「鬼」風格有點似「黑色柳丁」,比較rock少少,但係「黑色柳丁」有種勁度令到我聽到之後成個人有0的鼓動澎湃,相反「鬼」我就覺得好亂好煩好嘈,而之後幾首較抒情的作品都係同以前聽過0個0的差不多,我對佢好有期望,但聽完之後就比較失望。




2. 以前睇"Amadeus"(莫扎特傳),講莫扎特死之前寫好左Requiem (安魂曲),未寫完已經頂唔住死左,已0係創作的過程中,連一直好妒忌佢的Salieri都不得不佩服佢0既才華,而首安魂曲最後後亦由佢幫手埋手。電影一邊影住莫扎特下葬、一邊播住安魂曲,畫面及樂曲出奇的配合,戲內那一份悲涼悽愴的氣氛,透過安魂曲散發出來,再滲入我心入面,一時之間我好似覺得有一種傷感的電波由心入面,傳送到我腦、再令到我鼻頭一酸有想哭的衝動....我真係好識得形容0個份感覺,總之就係好入心入肺,而自此之後我就愛上左呢首樂曲。

之後,我買左套戲的OST,齋聽無畫面,就無左0個一份共鳴,我又試過買過好多其他version,都係俾唔返0個個感覺俾我....感覺有0的似考試100分滿分只考得99分咁,首樂曲俾到個feel我,但係又唔完全通到電,就係差少少令到我好唔舒服,於是....唯有拎返套戲出0黎煲返0個一段.....今日,我又咁做喇....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home